11.03.2025
Merhabalar, kısa bir süre önce VORP Core içerisinde RedM için önemli bir adım atma kararı aldık (VORP Core olup olmamasının bir anlamı yok. Sadece ilk adım adan topluluk olduğumuzu dile getirdim. Bu yapılan tüm RedM topluğu içindir.) Bunu daha önce duyurmuştuk. RedM, aktif olarak geliştirilmeyen bir platform olduğundan, bu alanda çalışacak deneyimli bir mühendis arayışındayız. Bu nedenle, tüm RedM topluluğu içinde bağış toplama faaliyetini başlattık. Desteklerinizle, RedM’in gelişimini sürdürebilecek bir mühendis bulmayı hedefliyoruz. Gereken ücret toplandığında ve mühendis bulunduğunda çözmesini beklediğimiz sorunlar;
- OneSync / Sync sorunları (Kaybolan hayvanlar, gözükmeyen oyuncular vesaire...)
- 32 oyuncu sorunu
- Entity/Object Pool Size Sorunları (Büyük ihtimalle)
- Vagon problemi (Kasaba içlerinde vagonların takılması)
- 0, 0, 0 konumunda ki crash
ve fazlası...
Bağışta bulunmak ve RedM'in gelişmesinde katkıda bulunmak isterseniz bağışta bulunabilirsiniz ve daha fazla detaya bakabilirsiniz.
Rockstar, Cfx veya Take-Two ile resmi bir bağımız yoktur, bu onlar tarafından resmi olarak onaylanmamış veya desteklenmemiştir.
İşe alacağımız kişi güncellemeleri GitHub üzerinde Pull Request yolu ile yapacaktır. Yani PRların CFX tarafından onaylanıp onaylanmayacağı garanti değildir.
17.03.2025
Şu ana kadar ki süreçte çözmüş veya çözmekte olduğumuz şeyler.
"NetworkConcealPlayer, SetEntityRotation, DeletePed, DeleteEntity, GetClosestObjectOfType", Native'leri düzeltildi/iyileştirmeler yapıldı. Hiç çalışmayanlar, sorunlu olanlar, crash'e sebebiyet verenler düzeltildi.
Şu an odağımıza olan ve çözüme ilerlediğimiz sorunlar;
- 0, 0, 0 Koordinatında ki crash
- Vagonların takılması
- Öldürülen hayvanların silinmesi
- Vagon atlarında ki senkron sorunu
23.05.2025
Şu ana kadar ki süreçte çözmüş veya çözmekte olduğumuz şeyler.
- Loading Screen desteği eklendi. FiveM'de de olduğu gibi sunucuya girerken oyunun kendi giriş ekranı, müziği yerine düz bir ekran ile karşılaşacaksınız.
- 0, 0, 0 Koordinatında ki crash düzeltildi.
- 920 Blip sınırı nedeniyle yaşanılan crash sorunu düzeltildi. Artık blip sınırına ulaşıldığında haritada işaretleme yaptığınızda crash ile karşılaşmayacak sadece haritaya işaret atamayacaksınız.
- Kaplama dokuları 32'den 512'e çıkarıldı. (32 Player sorununu aşmak için bir adım ileriye taşıyor)
- replace_level_meta
Şu an odağımıza olan ve çözüme ilerlediğimiz sorunlar;
- Vagonların takılması
- Öldürülen hayvanların silinmesi (Bir komut veya GameEvent ile belirli bir kod parçacağı oynatıp düzeltilebilir fakat bu geçici bir çözüm yoludur)
- Vagon atlarında ki senkron sorunu
- Object manager Ağ kimliklerinin limitini 8000'den 65.000'a yükseltir. (32 Player sorununu aşmak için bir adım ileriye taşıyor)
CFX.re tarafından mergelenmesini beklediğimiz PRlar;
- Allow PRI_OPTIONAL_LOW - Oyunda bulunan yüklenmeyen küçük prop veya propsetlerin yüklenmesini sağlıyor.
-
Merhabalar, kısa bir süre önce VORP Core içerisinde RedM için önemli bir adım atma kararı aldık (VORP Core olup olmamasının bir anlamı yok. Sadece ilk adım adan topluluk olduğumuzu dile getirdim. Bu yapılan tüm RedM topluğu içindir.) Bunu daha önce duyurmuştuk. RedM, aktif olarak geliştirilmeyen bir platform olduğundan, bu alanda çalışacak deneyimli bir mühendis arayışındayız. Bu nedenle, tüm RedM topluluğu içinde bağış toplama faaliyetini başlattık. Desteklerinizle, RedM’in gelişimini sürdürebilecek bir mühendis bulmayı hedefliyoruz. Gereken ücret toplandığında ve mühendis bulunduğunda çözmesini beklediğimiz sorunlar;
- OneSync / Sync sorunları (Kaybolan hayvanlar, gözükmeyen oyuncular vesaire...)
- 32 oyuncu sorunu
- Entity/Object Pool Size Sorunları (Büyük ihtimalle)
- Vagon problemi (Kasaba içlerinde vagonların takılması)
- 0, 0, 0 konumunda ki crash
ve fazlası...
Bağışta bulunmak ve RedM'in gelişmesinde katkıda bulunmak isterseniz bağışta bulunabilirsiniz ve daha fazla detaya bakabilirsiniz.
Rockstar, Cfx veya Take-Two ile resmi bir bağımız yoktur, bu onlar tarafından resmi olarak onaylanmamış veya desteklenmemiştir.
İşe alacağımız kişi güncellemeleri GitHub üzerinde Pull Request yolu ile yapacaktır. Yani PRların CFX tarafından onaylanıp onaylanmayacağı garanti değildir.
17.03.2025
Şu ana kadar ki süreçte çözmüş veya çözmekte olduğumuz şeyler.
"NetworkConcealPlayer, SetEntityRotation, DeletePed, DeleteEntity, GetClosestObjectOfType", Native'leri düzeltildi/iyileştirmeler yapıldı. Hiç çalışmayanlar, sorunlu olanlar, crash'e sebebiyet verenler düzeltildi.
Şu an odağımıza olan ve çözüme ilerlediğimiz sorunlar;
- 0, 0, 0 Koordinatında ki crash
- Vagonların takılması
- Öldürülen hayvanların silinmesi
- Vagon atlarında ki senkron sorunu
23.05.2025
Şu ana kadar ki süreçte çözmüş veya çözmekte olduğumuz şeyler.
- Loading Screen desteği eklendi. FiveM'de de olduğu gibi sunucuya girerken oyunun kendi giriş ekranı, müziği yerine düz bir ekran ile karşılaşacaksınız.
- 0, 0, 0 Koordinatında ki crash düzeltildi.
- 920 Blip sınırı nedeniyle yaşanılan crash sorunu düzeltildi. Artık blip sınırına ulaşıldığında haritada işaretleme yaptığınızda crash ile karşılaşmayacak sadece haritaya işaret atamayacaksınız.
- Kaplama dokuları 32'den 512'e çıkarıldı. (32 Player sorununu aşmak için bir adım ileriye taşıyor)
- replace_level_meta
Şu an odağımıza olan ve çözüme ilerlediğimiz sorunlar;
- Vagonların takılması
- Öldürülen hayvanların silinmesi (Bir komut veya GameEvent ile belirli bir kod parçacağı oynatıp düzeltilebilir fakat bu geçici bir çözüm yoludur)
- Vagon atlarında ki senkron sorunu
- Object manager Ağ kimliklerinin limitini 8000'den 65.000'a yükseltir. (32 Player sorununu aşmak için bir adım ileriye taşıyor)
CFX.re tarafından mergelenmesini beklediğimiz PRlar;
- Allow PRI_OPTIONAL_LOW - Oyunda bulunan yüklenmeyen küçük prop veya propsetlerin yüklenmesini sağlıyor.
-
GET_PED_SCALE
Yeni Native. Bu native ile ped boyutu elde edilebilir.
Son düzenleme: