Şikayetçiyim Kategorisinin Amacı
Forumda artan ticaret ve ortaya çıkan uyuşmazlıkların bir şekilde çözülmesi amaçlıdır. Tabiki biz mahkeme değiliz, sadece forum içerisindeki düzeni sağlamak amaçlı bir karar alacağız. Taraflar tüm durumlarda haklarını yasal yollardan arayabilirler, bu gibi durumlarda RedMTürk olarak sorumluluğumuz yoktur, yazdığınız tüm mesajlar ve yaptığınız tüm işlemler tarafları bağlar.
Şikayetçiyim Kategorisi Kuralları
1- Açılan konularda mutlaka kanıt bulunmalıdır, kanıtsız şikayetler onaylanmaz, ısrarla kanıtsız konu açılması durumunda yönetim ceza uygulayabilir,
2- Küfür, hakaret veya kişilik haklarını ihlal eden mesajlar silinir, bunu yapan üyeye ceza verilebilir,
3- Bu kategoriye şikayet konusu açan üye Redmturk hakemliğini kabul etmiş sayılır ve yöneticilerin vereceği her türlü kararı kabul edeceğini baştan garanti etmiş olur,
4- Şikayet konularıyla ilgili verilen kararlar için tekrar şikayet konusu açılamaz, bu kurala uymayan üyeler forumdan uzaklaştırılabilir,
5- Redmturk.com, redmturk yönetimi veya herhangi bir redmturk servisi ile ilgili şikayet konusu açılamaz, bu gibi durumlarda doğrudan adminlerle iletişime geçebilirsiniz ( Forumda ticaret yapan yönetim üyeleri hariç, ticaret yapan yönetim üyelere normal üyeler için geçerli kurallar uygulanır )
6- Yukarıda yazılı olmasa bile redmturk yönetimi çeşitli durumlarda insiyatif kullanarak karar verebilir,
7- Açılan şikayet konusununda ismi geçmeyen birinin yorum yapması yasaktır.
8- Baltalama olmaması açısından açılan konu başlıkları Şikayetçiyim adı altında olmalıdır. Kesinlikle isim verilmemelidir.
Şikayetçiyim Konu Şablonu
Şikayetçi Olduğum üye : Üyenin forum profil linki
Şikayet nedenim : Şikayet nedeni kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılmalı
Kanıtlar : Olaya ait kanıtlar eklenmeli. ( dekont, skype konuşmaları vb )
Şablona uymak zorunlu değildir fakat bu bilgileri mutlaka vermeniz gerekir, ek bilgiler verebilirsiniz.
Forumda artan ticaret ve ortaya çıkan uyuşmazlıkların bir şekilde çözülmesi amaçlıdır. Tabiki biz mahkeme değiliz, sadece forum içerisindeki düzeni sağlamak amaçlı bir karar alacağız. Taraflar tüm durumlarda haklarını yasal yollardan arayabilirler, bu gibi durumlarda RedMTürk olarak sorumluluğumuz yoktur, yazdığınız tüm mesajlar ve yaptığınız tüm işlemler tarafları bağlar.
Şikayetçiyim Kategorisi Kuralları
1- Açılan konularda mutlaka kanıt bulunmalıdır, kanıtsız şikayetler onaylanmaz, ısrarla kanıtsız konu açılması durumunda yönetim ceza uygulayabilir,
2- Küfür, hakaret veya kişilik haklarını ihlal eden mesajlar silinir, bunu yapan üyeye ceza verilebilir,
3- Bu kategoriye şikayet konusu açan üye Redmturk hakemliğini kabul etmiş sayılır ve yöneticilerin vereceği her türlü kararı kabul edeceğini baştan garanti etmiş olur,
4- Şikayet konularıyla ilgili verilen kararlar için tekrar şikayet konusu açılamaz, bu kurala uymayan üyeler forumdan uzaklaştırılabilir,
5- Redmturk.com, redmturk yönetimi veya herhangi bir redmturk servisi ile ilgili şikayet konusu açılamaz, bu gibi durumlarda doğrudan adminlerle iletişime geçebilirsiniz ( Forumda ticaret yapan yönetim üyeleri hariç, ticaret yapan yönetim üyelere normal üyeler için geçerli kurallar uygulanır )
6- Yukarıda yazılı olmasa bile redmturk yönetimi çeşitli durumlarda insiyatif kullanarak karar verebilir,
7- Açılan şikayet konusununda ismi geçmeyen birinin yorum yapması yasaktır.
8- Baltalama olmaması açısından açılan konu başlıkları Şikayetçiyim adı altında olmalıdır. Kesinlikle isim verilmemelidir.
Şikayetçiyim Konu Şablonu
Şikayetçi Olduğum üye : Üyenin forum profil linki
Şikayet nedenim : Şikayet nedeni kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılmalı
Kanıtlar : Olaya ait kanıtlar eklenmeli. ( dekont, skype konuşmaları vb )
Şablona uymak zorunlu değildir fakat bu bilgileri mutlaka vermeniz gerekir, ek bilgiler verebilirsiniz.